SLUŽBA ZA KORISNIKE - upiti, dojave, prigovori, izmjene

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19), svoje pisane prijedloge upite, zamolbe, prigovore i sl. vezane uz uslugu prikupljanja, odvoza i zbrinjavanja otpada možete dostaviti osobno ili poštom na adresu KP Škovacin d.o.o. Rogoznica, Obala kneza Domagoja 54, 22203 Rogoznica, telefaksom na 022 / 558 427, te na e-mail adresu: k.usluga@skovacin.hr

Rok za pisani odgovor na prigovor zaprimljen pisanim putem je 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

PROMJENA PODATAKA KORISNIKA OBJEKTA

U slučaju da je na Vašoj nekretnini došlo do promjene vlasništva, a račun za uslugu naslovljen je na prethodnog vlasnika, molimo da nam dostavite Vaš OIB i dokumentaciju (vlasnički list, kupoprodajni ugovor, darovni ugovor, rješenje o nasljeđivanju) temeljem koje bismo Vas potvrdili kao korisnika naše usluge.


Prema Zakonu o osobnom identifikacijskom broju (NN 60/08), članak 5. stavak 1. točka 2, te članak 7., komunalno poduzeće Škovacin d.o.o. obvezuje se da u svojim službenim evidencijama i kod razmjene podataka koristi osobni identifikacijski broj (OIB) korisnika usluge. Vaš OIB možete dostaviti :

- Putem telefona ili telefaksa na 022 / 558 427
- Elektroničkom poštom na k.usluga@skovacin.hr
- Poštom na adresu Obala kneza Domagoja 54, 22203 Rogoznica
- Osobno svakim radnim danom do 15 h

Uz prigovor navedite i šifru korisnika (prvih pet znamenki poziva na broj odobrenja na nalogu putem kojeg uslugu plaćate), ili priložite presliku jednog od računa KP Škovacin d.o.o. za ovu uslugu, te OIB korisnika.

 


Komentiraj

Zahvaljujemo na Vašem komentaru

Kontakt

Imate pitanje ili prijedlog, slobodno nas kontaktirajte

TOP